Pośrednictwo w handlu międzynarodowym


Każdy klient ma inne potrzeby biznesowe, to jak je zaspokoić jest dla nas wyzwaniem. Rynki międzynarodowe charakteryzują się innymi regułami niż rynek krajowy, dlatego od początku współpracy pokazujemy naszym klientom jak budować stabilną pozycję za granicą. Zapewniamy im kompleksowe wsparcie doradcze, budujemy sieci Partnerów, świadczymy usługi brokerskie i agencyjne.

Usługi brokerskie w handlu międzynarodowym


Często mimo pokaźnego potencjału firma nie decyduje się na ryzykowne działania rynkowe. Coraz częściej zdarza się, że klienci szukają partnerów krajowych (i nie tylko) do penetracji nowego rynku. To co w znacznej mierze decyduje o powodzeniu ekspansji na nieznane rynki to rozbudowana sieć kontaktów, którą trudno zbudować w nowym państwie. Czasami także na rynkach, które dobrze znamy trzeba szukać nowych rozwiązań.

Kompleksowe programy wsparcia


Często wejście na nowe rynki wymaga nowych umiejętności i wiedzy, która zwiększa efektywność przedsiębiorstwa. Ekspansja rynkowa wymaga nie tylko wiedzy o nowym rynku, ale również wiedzy pracowników i kadry zarządzającej na temat obsługi nowych, często egzotycznych rynków. Jeżeli zastanawiasz się nad wejściem na nowy rynek, ale nie jesteś pewien czy Twój zespół jest
już gotowy na ten przełomowy krok, może warto skorzystać z naszej oferty.

Międzynarodowe usługi agencyjne


Kompleksowe podejście do biznesu jest bardziej wydajne i mniej czasochłonne. Otwarcie na nowe rynki zbytu jest tylko jednym z wielu kroków do sukcesu w handlu. Pełne analizy rynku, działania marketingowe, znalezienie partnera, negocjacja umów, ustalenie kanałów sprzedaży, nadzorowanie procesów logistycznych – to niektóre z elementów, które pozwalają nie tylko wejść na nowy rynek, ale również pozostać na nim dłużej.

Budowa sieci dystrybucyjnych


Budowa sieci dystrybucji zawsze jest ważnym elementem strategii firmy działającej na rynku międzynarodowym. Kluczową kwestią jest określenie jaki cel przyświeca funkcjonowaniu firmy. Czy jest to wyłącznie zwiększanie zysku? Czy może budowanie marki? A może ekspansja terytorialna? Trudno jest osiągnąć wszystkie cele równocześnie. Ważnym elementem budowania sieci dystrybucji jest zaufanie… niestety jest to jedna z najrzadszych, choć najbardziej pożądanych cech w biznesie.

Oferta


Oto TRZY FILARY naszej działalności. Dowiedz się więcej zapoznając się z katalogami.

Więcej

Masz jakieś pytania? Śmiało! Napisz do nas.

Skontaktuj się z nami

Już wiesz gdzie
nas znajdziesz


Lubelskie Centrum
Consultingu
sp. z o.o.

ul. Dobrzańskiego 3
(Lubelski Park Naukowo Technologiczny S.A.)
20-262 Lublin

NIP: 946-25-74-510
REGON: 060449905
KRS: 0000324073
Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
VI Wydział Gospodarczy KRS,
ul. Wyszyńskiego 18, 21-040 Świdnik

Bank: Toyota Bank Polska S.A.
Nr rachunku: 02 2160 0003 2000 1565 6209 0001

+48 81 440 87 00
biuro@lcc.lublin.pl

Jesteśmy do Twojej dyspozycji


captcha